fredag 16. januar 2009

Hvis jeg hadde hatt en overnaturlig evne...

ville jeg akkurat nå valgt mellom en av to:

1. Å kunne fly
2. Å kunne være flere steder på en gang.

Dette grunner i at det er tid for årets fjorårstreff på Borg fhs, og jeg er godt plassert i en liten småby litt uti huttiheita i Wales. Hvis jeg kunne fly kunne jeg ha fløyet meg selv direkte til Ålesund og det gratis, og fremdeles rukket tilbake til eksamen. Det går ikke med dagens rutetider på flya til Birmingham via Oslo el København og de ikke-korresponderende togene videre til Aberystwyth.
Hvis jeg kunne være flere steder på en gang kunne jeg glatt tatt ett av disse flyene, vært på Borg, mens mitt andre 'jeg' sitter i Wales og leser på eksamenene neste uke og ikke trenge å tenke på å rekke tilbake tidsnok til eksamen på tirsdag.

Ha det fint på fjorårs alle Borgere 07/08! Kanskje vi sees til sommeren?

<3 Borg <3

3 kommentarer:

  1. Kjipt at du ikke fikk til å komme til Borg Ingunn! Det var et fint fjorårs men vi savnet den små-sprø, men geniale stippen fra i fjor! ;)

    Men du får kose deg videre i wales, så får vi til et sommertreff et eller annet sted, så klart!

    Vi snakkes! Hilsen Andreas

    SvarSlett
  2. Ja, vi får satse på å ta igjen det tapte til sommeren. Kan forsåvidt hende at jeg rekker en tur til Borg i forbindelse med påska og, har nemlig ferie i over en uke etter at den 'norske' påskeferien er over.

    SvarSlett
  3. Godt nyttår Ingunn!! Håper eksamenslesinga går så det suser, evt at eksamen gikk så det susa!? Vanskelige greier? Måtte du få fine dager! Kjempeklem fra Bolvia

    SvarSlett